B.Braun stříkačka Omnifix® Luer Solo 3 ml | 100 ks
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
357 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | B. Braun |
SÚKL kód: | 1 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
357 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | B. Braun |
SÚKL kód: | 1 |
VLASTNOSTI PRODUKTU
Velikost | Konus | Značení stupnice v ml | Celkový objem v ml | Počet kusů v balení |
---|---|---|---|---|
3 ml | Centrálně | 0,1 ml | 3,0 ml | 100 ks |
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
Injekční stříkačky Omnifix o objemu 3 ml a 1 ml mají shodný zbytkový objem (mrtvý prostor) 0,07 ml dle ISO: 7886-1.
Při podání 10-ti dávek vakcíny injekční stříkačkou Omnifix 3 ml či 1 ml činí kumulovaný zbytkový objem (mrtvý prostor) 0,7 ml – nejedná se o nepřesnost dávkování, jde o objem mrtvého prostoru.
Podání dávky 0,5 ml (či 0,4 ml dle typu vakcíny) je vždy stejně přesné u všech uvedených typů injekčních stříkaček dle jejich kalibrované stupnice.
Distributor: B. Braun Medical s.r.o., V Parku 2335/20, CZ-148 00 Praha 4
Na tento produkt nelze uplatnit dodatečné slevy.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.