Betakaroten EXTRA 15mg tbl.30
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
83 Kč
2,77 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NUTRICIUS |
PDK Kód: | 3431567 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
83 Kč
2,77 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NUTRICIUS |
PDK Kód: | 3431567 |
Doplněk stravy
|
Betakaroten je doplněk stravy, který pomáhá udržovat normální stav pokožky, udržuje její krásnou barvu po slunění a také přispívá k udržení normálního stavu zraku.
Beta-karoten je přirozeným zdrojem vitaminu A pro krásné opálení, normální pokožku, zrak a imunitu.
Vitamín A přispívá k udržení normálního stavu pokožky.
Vitamín A přispívá k normální funkci imunitního systému.
Vitamín A přispívá k udržení normálního stavu zraku.
Doporučené dávkování: Užívejte 1 tabletu 1 x denně obden. Tabletu zapijte dostatečným množstvím tekutiny.
Balení obsahuje 30 tablet.
Jedna tableta obsahuje betakaroten 15 mg a pomocné látky mikrokrystalickou celulózu, betakaroten, sodnou sůl karboxymethylcelulozy, stearan hořečnatý, oxid křemičitý.
Výrobek není vhodný pro děti, těhotné a kojící ženy.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.