Colafit s vitaminem C 60 kostiček + 60 tablet
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
504 Kč
420,00 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | DCM Collagen |
PDK Kód: | 3081479 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
504 Kč
420,00 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | DCM Collagen |
PDK Kód: | 3081479 |
Doplněk stravy
|
Colafit s vitamínem C je kloubní doplněk stravy, který kombinuje kostičky čistého krystalického lyofilizovaného kolagenu typu I a chutné tablety vitamínu C s jahodovou příchutí. Vitamín C napomáhá k normální tvorbě kolagenu pro normální funkci kostí, chrupavky ale i pokožky, zubů a dásní.
Doporučuje se užívat 1x denně jednu kostičku (nejlépe ráno 10 minut před jídlem) a 1x denně jednu tabletu vitamínu C.
Balení obsahuje 60 kostiček a 60 tablet.
Jedna kostička Colafit obsahuje čistý bovinní lyofilizovaný kolagen typu I 8 mg.
Jedna tableta vitamínu C obsahuje 40 mg (50 % RHP*) a pomocné látky sladidlo: sacharóza, přírodní jahodové aroma a barvivo karmín.
Není určeno pro děti do 3 let.
Informace pro diabetiky: 1 tableta obsahuje 580 mg cukru (sacharóza).
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.