CURAPROX zubní kartáček Smart Ultra Soft
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
114 Kč
114,00 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | CURADEN |
PDK Kód: | 2963974 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
114 Kč
114,00 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | CURADEN |
PDK Kód: | 2963974 |
Kosmetický přípravek
|
Zubní kartáčky z řady Smart, díky nimž budou vaše zuby brzo hladké, čisté a přirozeně bělejší. Curaprox Smart ultra soft je určen pro uživatele toužící po dokonale čistých zubech při současném zachovaní nejvyšší jemnosti. Speciální štětiny kartáčku Curaprox jsou vyráběny z moderního materiálu CUREN, jehož vlastnosti se nemění ani po namočení vodou. Z tohoto důvodu je možné, aby vlákna byla tenčí a celý proces čištění zubů jemnější než s běžnými zubními kartáčky. Zároveň malá hlavice kartáčku Curaprox, osazená 7600 ultra jemných CUREN vláken kartáčku zaručuje intenzivnější a šetrnější čištění. Kartáček má menší rukojeť a proto je vhodný i pro děti od 4 do 10 let.
Fotografie je pouze ilustrativní. Barva produktu je zasílána dle aktuální skladové zásoby!
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.