Fypryst 268mg spot-on pro psy 1x2.68ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
233 Kč
8694,03 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KRKA |
PDK Kód: | 2808013 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
233 Kč
8694,03 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KRKA |
PDK Kód: | 2808013 |
Fypryst Spot-OnDogs pro léčbu a prevenci napadení blechami a klíšťaty. Pro léčbu a kontrolu alergie na bleší kousnutí u psů a napadení všenkami.
Fypryst spot-on se hromadí v tukové složce kůže a chlupových folikulech a je kontinuálně vylučován z chlupových folikulů na kůži a srst, takto poskytuje dlouho přetrvávající aktivitu.
Aplikujte pipetu nakapáním na kůži; pro psa o váze od 20 do 40 kg živé hmotnosti.
Balení obsahuje 1 pipetu po 2,68 ml.
1 pipeta (2,68 ml) obsahuje: Léčivá látka Fipronilum 268 mg.
Pomocné látky Butylhydroxyanisol (E320): 0,54 mg, Butylhydroxytoluen (E321): 0,27 mg.
Přípravek není vhodný pro štěňata do 8 týdnů věku nebo pro psy s váhou nižší než 2 kg.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.