HUMER Hygiena nosu 100% mořská voda pro dosp.150ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
334 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 2869585 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
334 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 2869585 |
Sterilní fyziologická mořská voda získávaná z pečlivě vybraného místa v Bretani, neředěná, a proto si zachovala svůj bohatý obsah cenných stopových prvků. Systém rozptýlení přípravku umožňuje rozstříknutí mikrokapiček, jejichž jemnost zaručuje dokonalé rozšíření po celém povrchu nosní sliznice. Zajišťuje tak jemné odstranění sekretu a usnadňuje smrkání. Používá se při hygieně nosní dutiny, jako doplněk léčby veškerých onemocnění v oblasti ORL, při zvlhčování nosní sliznice, která je díky tomu odolnější vůči infekci.
Provádějte 1 - 2 vstřiky do každé nosní dírky, 2 - 3x denně, nejlépe před jídlem.
Přípravek obsahuje 100% mořskou vodu s mnoha stopovými prvky jako je hořčík, měď, draslík, zinek, vápník, oxid křemičitý, železo.
Přípravek nemají používat děti do 15 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.