Hylo Comod 10ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
366 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Ursapharm Arzneimittel GmbH |
PDK Kód: | 4031626710369 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
366 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Ursapharm Arzneimittel GmbH |
PDK Kód: | 4031626710369 |
Kosmetický přípravek
|
Oční kapky Holy-Comod se používají k intenzivnímu zvlhčení povrchu oka při silnějším nebo chronickém pocitu suchého oka a po operačních zákrocích na oku. Přípravek obsahuje velké množství kyseliny hyaluronové, díky které je oko intenzivně a dlouhodobě zásobováno stabilním zvlhčujícím filmem. Přípravek je sterilní, bez konzervačních přísad a fosfátů. Trvalé nebo silnější obtíže se zmírní a oko je chráněno před podrážděním. Dobře se snáší se všemi druhy kontaktních čoček.
Dávkování záleží na individuální potřebě, standardně to je 1 kapka 3x denně do spojivkového vaku oka.
Obsahuje citrátový pufr, vodu, hyaluronát sodný (1mg v 1ml roztoku) a sorbitol.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.