Kneipp Odvodnění šumivé tablety 20 tablet
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
133 Kč
6,65 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KNEIPP WERKE, WÜRZBURG |
PDK Kód: | 3803484 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
133 Kč
6,65 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KNEIPP WERKE, WÜRZBURG |
PDK Kód: | 3803484 |
Doplněk stravy
|
Kneipp šumivé tablety Odvodnění s osvěžující ananasovou příchutí jsou vhodným doplňkem odvodňovací kúry od německé značky kosmetiky na přírodní bázi Kneipp. Šumivé tablety obsahují, kromě vitamínů a minerálů, také přírodní výtažky z listů kopřivy dvoudomé, která je od nepaměti využívána pro své diuretické a detoxikační účinky.
Nejlepších výsledků dosáhnete při kombinaci Kneipp Odvodnění šumivých tablet s tobolkami Kneipp 3 bylinky na odvodnění.
Složení
Kyselina citrónová, uhličitan vápenatý, uhličitan hořečnatý, hydrogenuhličitan sodný, aroma, vitamin C, extrakt z listů kopřivy, kofein, sladidla: cyklamát sodný a sacharin sodný, vitamín E, barvivo: riboflavin 5'-fosfát
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.