MoliCare Skin Krém na ruce 200ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
116 Kč
58,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | HARTMANN |
PDK Kód: | 3496818 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
116 Kč
58,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | HARTMANN |
PDK Kód: | 3496818 |
Kosmetický přípravek
|
Krém na ruce MoliCare® Skin pečuje o namáhané a vysušené ruce. Svým složením vrací pokožce vlhkost a elasticitu. Rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Složení na bázi emulze typu „voda v oleji“ s panthenolem pokožku dlouhodobě a hloubkově hydratuje. Krém velmi příjemně a svěže voní.
Ideálním doplňkem krému je Tělové mléko MoliCare® Skin pro zralou, suchou nebo citlivou pokožku. Hodí se také kombinovat s přípravky do koupele (mycí emulze, šampon) pro maximální hydrataci pokožky.
Krém na ruce MoliCare® Skin je klasifikován jako kosmetický přípravek. Výrobek je v souladu s nejnovějšími změnami evropského nařízení (ES) 1223/2209 o kosmetických přípravcích. Výrobek obsahuje pouze přísady, které jsou povoleny, resp. které nejsou zakázány pro kosmetické použití podle nařízení (ES) 1223/2009.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.