NATURVITA Biosil Plus tbl.60
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
75 Kč
1,25 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NATURVITA A.S. |
PDK Kód: | 8594026360436 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
75 Kč
1,25 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NATURVITA A.S. |
PDK Kód: | 8594026360436 |
Doplněk stravy
|
Biosil Plus je doplněk stravy, který přispívá k udržení normálního stavu vlasů, nehtů a pokožky. Výrobek obsahuje biotin, kyselinu pantothenovou a zinek. Komfortní užívání jedna tableta denně.
Biotin
Kyselina pantothenová přispívá ke snížení míry únavy a pocitu vyčerpání.
Zinek
Doporučené dávkování: Užívejte 1 tabletu denně.
Balení obsahuje 60 tablet.
Jedna tableta obsahuje: Biotin (vitamín H)150 mcg (300 %*), kyselinu pantothenovou 6 mg (100 %*), zinek 10 mg (100 %*), oxid křemičitý 15 mg.
*RHP - referenční hodnota příjmu
Dále výrobek obsahuje: Oxid křemičitý, citran zinečnatý, pantothenát vápenatý, D - biotin, sladidlo sorbitol, plnidlo mikrokrystalickou celulózu, křemičitan vápenatý, protispékavou látku stearan hořečnatý, kyselinu citrónovou, mátové aroma.
Nevhodné pro děti do 3 let. Obsahuje sorbitol.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.