OCUTEIN SENSITIVE PLUS oční kapky 15ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
197 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Simply You Pharmaceuticals a.s. |
PDK Kód: | 3646693 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
197 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Simply You Pharmaceuticals a.s. |
PDK Kód: | 3646693 |
Zdravotnický prostředek
|
Ocutein Sensitive Plus jsou zdravotnickým prostředkem s vysoce účinným zklidňujícím lubrikačním a hydratačním účinkem:
Obsahují unikátní spojení hyaluronátu sodného a extraktu z borůvek. Hyaluronát sodný vytváří ideální prostředí pro oči, pomáhá chránit a lubrikovat povrch oka. Extrakt z borůvek pomáhá ulevit od pocitu unavených očí a přispívá k udržení dobrého zraku.
Aplikujte 1 nebo 2 kapky do každého oka jednou nebo vícekrát za den.
Lze také aplikovat také přímo na nasazené kontaktní čočky.
Použitelné 90 dní po prvním otevření.
Velikost balení je 15 ml.
Uchovávejte mimo zdroje tepla, skladujte na suchém místě při teplotě 5 - 35 °C.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.