Physiomer Hypertonic 135ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
284 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | LES LABORATORIES GOEMAR SA |
PDK Kód: | 3564300000773 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
284 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | LES LABORATORIES GOEMAR SA |
PDK Kód: | 3564300000773 |
Zdravotnický prostředek
|
Physiomer Alergie a nosní dutiny je přírodní nosní sprej, který pomáhá při alergické rýmě a zánětu dutiny nosní. Při používání nosního spreje Physiomer nedochází k vysoušení ani k poškození nosní sliznice. Lehce zprůchodní ucpaný nos a zmenšuje překrvení sliznic.
Díky obsahu 100% neředěné mořské vody rychle uvolňuje ucpaný nos při nachlazení a chřipce. Vhodný k léčbě zánětů vedlejších nosních dutin a otoků. Pomáhá při alergické i chronické rýmě. Obsahuje 22g mořské soli v 1 litru roztoku.
Doporučují se 1-3 vstřiky do každé nosní dírky 2-3x denně.
Balení obsahuje 135 ml.
Ve spreji je obsažena 100% mořská voda. Koncentrace soli 22 g/l.
Nosní sprej není určen pro děti do 6 let.
Kompletní informace jsou uvedeny v příbalovém letáku.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.