RYOR Aknestop Krém s fytosfingosinem a irisem 50ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
150 Kč
300,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | RYOR |
PDK Kód: | 3248383 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
150 Kč
300,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | RYOR |
PDK Kód: | 3248383 |
Kosmetický přípravek
|
Při pravidelné aplikaci tohoto krému dochází ke zmírnění projevů akné, regulaci tvorby mazu, zmírnění začervenání a celkovému zklidnění pokožky. Má lehkou konzistenci, příjemnou vůni a velmi rychle se do pleti vstřebává. Je ideální volbou i jako podkladová báze pod make-up.
Vhodný pro mastnou i aknózní pleť (včetně těžší formy akné). Přípravek výrazně zlepšuje stav pleti a omezuje tvorbu mazu, a tím i akné a je ideální pro denní i noční použití po celý rok.
Krém nanášejte ráno a večer na vyčištěnou pleť.
Přípravek obsahuje účinné látky fytosfingosin, extrakt z irisu, dále vitamin A, E a extrakt z mořských řas.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.