TEREZIA BrusLinky 60 kapslí
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
264 Kč
4,40 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | TEREZIA COMPANY S.R.O. |
PDK Kód: | 3308195 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
264 Kč
4,40 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | TEREZIA COMPANY S.R.O. |
PDK Kód: | 3308195 |
Doplněk stravy
|
Doplněk stravy BrusLinky ve formě kapslíobsahuje extrakt z plodů brusnice. Vhodný pro bezlepkovou dietu, těhotné a kojící ženy.
1 kapsle 2x denně před jídlem. Kapsle se polykají celé a zapíjí vodou, nebo se rozdělí a obsah se nasype do jídla nebo do vody. Je možné užívat dle potřeby i dlouhodobě.
1 kapsle obsahuje 300 mg směsi BRUSLINKY [prášek sušeného extraktu z plodů brusnice (Vaccinium vitis – idaea) 200 mg, bramborový škrob].
Obal kapsle: želatina.
Není vhodné pro děti do 3 let. Ukládejte mimo dosah dětí. Nepřekračujte denní doporučenou dávku. Není náhradou vyvážené a pestré stravy a zdravého životního stylu. Uchovávejte v suchu do 25 °C. Kapsli spotřebujte ihned po vyjmutí z blistru. Nepoužívejte při známé přecitlivělosti na některou složku přípravku. Vhodné pro celiaky, těhotné a kojící ženy.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.