Tree3Chlorella tbl.180
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
666 Kč
370,00 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Simply You Pharmaceuticals a.s. |
PDK Kód: | 2948389 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
666 Kč
370,00 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Simply You Pharmaceuticals a.s. |
PDK Kód: | 2948389 |
Doplněk stravy
|
Doplněk stravy TREE3CHLORELLA 180 tbl. obsahuje unikátní Tree3 complex, jenž díky biomase chlorelly pomáhá odstranit škodlivé látky a zregenerovat a posílit vitalitu organizmu. V Tree3 complexu se vzájemně doplňují velmi cenné a tradiční přírodní složky CHLORELLA, GREEN TEA, KURKUMIN.
Užívejte pravidelně 2 tablety denně, pro dosažení rychlejšího nástupu účinku užívejte 1–2 týdny až 4 tablety denně. Přípravek je vhodné užívat dlouhodobě. Je vhodný pro diabetiky a celiatiky. V doporučené denní dávce 2 tablet denně mohou užívat i kojící ženy. Dodržujte zásady zdravé výživy a životosprávy.
Biomasa chlorelly, extrakt čaje zeleného, extrakt kurkumy.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.