URGO FILMOGEL Afty 6ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
343 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 3405090 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
343 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 3405090 |
Zdravotnický prostředek
|
URGO Filmogel Afty 6ml je přípravek vhodný na ošetření aft a drobných poranění v dutině ústní. Přispívá k hojení a tiší bolest. Zamezuje kontaktu afty s okolním prostředím. Chrání před dráždivými potravinami a před otlaky od rovnátek či od protézy.
Přípravek naneste špachtličkou (součást uzávěru) na aftu nebo poranění v dutině ústní a nechte 10 vteřin zaschnout. Aplikujte před jídlem. Lze nanášet až 4x denně až do úplného zahojení (3 - 5 dní). Po použití lahvičku dobře uzavřete.
Deriváty celulózy, minerální kyseliny, karboxylové kyseliny, alkohol, voda, aroma, sukralóza.
Přípravek spotřebujete do 6 měsíců po otevření. Nepoužívejte na opary. Není vhodný pro děti do 6 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.