Caniverm forte tbl. 6x0.7g a.u.v.
Zboží není skladem
Doprava po celé ČR od 49 Kč
166 Kč
Orální tablety na onemocnění způsobená škrkavkami a tasemnicemi psů, koček, kočkovitých a psovitých šelem.
Výrobce: | BIOVETA |
PDK Kód: | 8594004855541 |
Zboží není skladem
Doprava po celé ČR od 49 Kč
166 Kč
Orální tablety na onemocnění způsobená škrkavkami a tasemnicemi psů, koček, kočkovitých a psovitých šelem.
Výrobce: | BIOVETA |
PDK Kód: | 8594004855541 |
rální tablety na onemocnění způsobené škrkavkami a tasemnicemi psů, koček, kočkovitých a psovitých šelem. Jednotlivé tablety jsou originálně zabaleny, vysoce účinný přípravek ve formě tablet k pravidelnému odčervování.
Dávkování pro štěňata, malá plemena psů a kočky: 1/2 tablety 0,7 g na 2 - 5 kg ž. hm.
Dávkování pro střední plemena psů: 1 tableta 0,7 g na 5 - 10 kg ž. hm.
Dávkování pro větší plemena psů a velké šelmy: 1 tableta 0,7 g na počatých 10 kg ž.hm.
Tablety je možno podávat samostatně nebo zabalené do kousku krmiva. Nepodávat současně s mléčnou potravou. Dávka se podává jednorázově.
Výrobek obsahuje fenbendazolum, pyranteli embonas a praziquantelum.
Nepodávat současně s přípravky na bázi piperazinu, případně jinými antiparazitiky.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Doručení do 48 hodin
2015 - 2024, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.