Kašel je velmi častým onemocněním a dokáže nás pěkně potrápit, a to jak děti, tak i dospělé. Jedná se o obranný mechanismus našeho těla, který čistí dýchací cesty. Dlouhodobý úporný kašel však může poškodit epitel dýchacích cest, negativně ovlivňuje spánek a celkovou kvalitu života. Pro správně zvolenou terapii je důležité poznat, jakým typem kašle jsme onemocněli. Základní dělení typů kašle je vlhký kašel, kdy podporujeme odkašlávání, a suchý dráždivý kašel, který je potřeba tlumit.
V ČR v posledních letech roste počet případů černého kašle. Je to infekční, vysoce nakažlivé onemocnění, jehož nejúčinnější prevencí je vakcinace.
Aktuálním problémem v posledním roce je kašel po covidu-19. Ten v čase rekonvalescence po infekci covid-19 neplní ochrannou funkci, ale pacienta obtěžuje a organismus zbytečně zatěžuje. Velmi vhodným léčivem na podporu odkašlání je přípravek ACC long, který zároveň zvyšuje množství glutathionu a tím zlepšuje buněčnou imunitu. Důležité je také omezení kouření.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1990 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Doručení do 48 hodin
2015 - 2023, Interpharmac s.r.o., Všechna práva vyhrazena.
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.