Walmark Omega-3 rybí olej 1000mg tob.120+60
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
435 Kč
241,67 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | WALMARK |
PDK Kód: | 3731743 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
435 Kč
241,67 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | WALMARK |
PDK Kód: | 3731743 |
Doplněk stravy
|
Walmark Omega-3 rybí olej obsahuje kyselinu dokosahexaenovou, která přispívá k normálnímu vývoji zraku kojenců do 12 měsíců věku. Příjem kyseliny dokosahexaenové (DHA) z těla matky přispívá k normálnímu vývoji očí plodu v těle matky a kojenců vyživovaných mateřským mlékem, ale také přispívá k normálnímu vývoji mozku plodu v těle matky a kojenců vyživovaných mateřským mlékem.
Užívejte 2 - 3 tobolky denně. Příznivého účinku je dosaženo při denním příjmu 250 mg EPA a DHA. Nepřekračujte doporučenou denní dávku.
Výrobek obsahuje 180 tobolek.
Výrobek obsahuje kyselinu eikosapentaneovou (EPA) a kyselinu dokosahexaenovou (DHA).
Přípravek není určen jako náhrada pestré stravy. Ukládat mimo dosah dětí! Skladujte v suchu a temnu.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.