Advantage 80mg velké kočky+králíci spot-on 1x0.8ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
228 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KVP PHARMA UND VETERINÄR PRODUKTE GMBH, KIEL |
PDK Kód: | 3526036 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
228 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KVP PHARMA UND VETERINÄR PRODUKTE GMBH, KIEL |
PDK Kód: | 3526036 |
Advantage pro velké kočky a králíky spot-on je veterinární léčivý přípravek pro prevenci a léčbu napadení koček a králíků blechami. Jedno ošetření zabrání dalšímu napadení blechami po dobu až 4 týdnů. Lze používat i u březích a laktujících koček a koťat od 9. týdne. U králíků je vhodný od 11. týdne či váhy nad 1,2 kg. Přípravek zůstává účinný i při namočení zvířete.
Z pipety sejmeme uzávěr, který je zajištěn před zneužitím dětmi, přitlačíme jej na opačnou stranu, pootočíme, sundáme. Dvěma prsty rozhrneme srst mezi lopatkami, případně na bedrech tak, aby byla viditelná kůže. Potom naneseme přípravek přímo na kůži opakovaným stlačením pipety. Jednorázová aplikace má účinnost 3 - 4 týdny.
Účinná látka: imidaclopridum 80 mg
Pomocná látka: butylhydroxytoluen 0,8 mg
Nepoužívat u koťat do 8 týdnů věku.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.