Arniková mast 50ml Dr.Müller
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
88 Kč
176,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Dr. Müller Pharma s.r.o., Hradec Králové |
PDK Kód: | 8594009624913 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
88 Kč
176,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Dr. Müller Pharma s.r.o., Hradec Králové |
PDK Kód: | 8594009624913 |
Arniková mast Dr. Müller Pharma je tradiční přípravek s obsahem standardizovaného olejového extraktu z květů prhy arniky (Arnica montana) získaného šetrným postupem zaručujícím vysoký obsah účinných látek. Obsahové látky prhy arniky, zejména silice, mají velmi příznivé účinky na pokožku při pocitech únavy svalů a končetin. Arniková mast je vhodná pro masáže a péči o pokožku, osvěžuje unavené nohy. Masáže přípravkem napomáhají uvolnění svalového napětí. Mast je také vhodná pro zvláčnění a zklidnění pokožky podrážděné jakýmkoli způsobem (větrem, mrazem, sluncem). Díky vysokému obsahu glycerinu a včelího vosku velmi dobře promašťuje pokožku.
Aplikuje se několikrát denně podle potřeby.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.