Arterin Cholesterol tbl.30
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
435 Kč
14,50 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Essere Pharma |
PDK Kód: | 4529625 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
435 Kč
14,50 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Essere Pharma |
PDK Kód: | 4529625 |
Doplněk stravy
|
Arterin Cholesterol je doplněk stravy ve formě tobolek. Obsahuje prémiové standardizované přírodní extrakty bergamotu a artyčoku, fytosteroly, jakož i vitamín C, který synergicky působí na dosažení optimálního účinku.
Artyčok přispívá k udržení normální hladiny cholesterolu v krvi.
Vitamin C přispívá k ochraně buněk před oxidativním stresem.
Užívejte 1 tabletu denně s večeří.
Balení obsahuje 30 tablet.
Artyčok, bergamot, fytosterolestery a vitamín C. Obsah aktivních látek v 1 tabletě: Výtažek z bergamotu 200 mg, Výtažek z artyčoku 80 mg, Estery fytosterolu 120 mg, Vitamin C 200 mg /25 % referenční hodnoty příjmu.)
Nevhodné pro děti a mladistvé do 18 let. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.