BIODERMA Atoderm sprchový gel 1L
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
569 Kč
569,00 Kč / 1 litr
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NAOS BIODERMA |
PDK Kód: | 2695147 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
569 Kč
569,00 Kč / 1 litr
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NAOS BIODERMA |
PDK Kód: | 2695147 |
Kosmetický přípravek
|
Atoderm Gel douche je jemný sprchový gel s osvěžující vůní pro suchou až velmi suchou pokožku. Díky svému složení pokožku zjemňuje, chrání před vysušováním, odstraňuje nepříjemné pocity pnutí, zvyšuje její toleranci a neobsahuje mýdlo. Udržuje fyziologické pH pokožky a chrání její obrannou bariéru. Je vhodný pro děti i dospělé.
Naneste na vlhkou pokožku, napěňte a poté důkladně opláchněte.
Výrobek obsahuje WATER (AQUA), SODIUM LAURETH SULFATE, COCOBETAINE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, GLYCERIN, METHYLPROPANEDIOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, COPPER SULFATE, COCOGLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL GLYCINE, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, FRAGRANCE (PARFUM).
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.