Cemio Metric 901 MELODY Tonometr
Zboží není skladem
Doprava po celé ČR ZDARMA
1 504 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | CEMIO |
PDK Kód: | 3375269 |
Zboží není skladem
Doprava po celé ČR ZDARMA
1 504 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | CEMIO |
PDK Kód: | 3375269 |
Digitální tlakoměr na paži s unikátním hlasovým průvodcem. Měření krevního tlaku nebylo nikdy jednodušší.
Model: B 02
Displej: LCD 2,8“
Způsob měření: Oscilometrická metoda
Tlakové čidlo: Kapacitní
Rozsah měření:
Tlak 0–299 mm Hg
Tep 40–199 tepů/min.
Přesnost měření
Tlak ±3 mm Hg
Tep ±5 %
Rozlišení měření: 1 mm Hg
Paměť: Automaticky ukládá posledních 120 měření pro 2 uživatele (celkem 240)
Napájení: 4 baterie typu AAA 1,5 V nebo síťový napájecí adaptér (stejnosměrný proud, 6 V, 600 mA s konektorem micro USB)
Životnost baterií: Přibližně 2 měsíce při 3 měřeních denně
Hmotnost přístroje: Přibližně 290 g (bez baterií)
Rozměry přístroje: 118 × 110 × 52 mm (délka × šířka × výška)
Obvod manžety: 22–40 cm
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.