Dapis gel 40g
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
253 Kč
632,50 Kč / 100 g
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | BOIRON, MESSIMY |
PDK Kód: | 2828854 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
253 Kč
632,50 Kč / 100 g
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | BOIRON, MESSIMY |
PDK Kód: | 2828854 |
Kosmetický přípravek
|
DAPIS GEL má zklidňující účinky po poštípání hmyzem, zejména komáry, včelami a vosami. Obsahuje jedinečné přírodní složky a je velmi šetrný k pokožce. Příjemně chladí, dobře se vstřebává a nezanechává mastný film. Dapis gel neobsahuje parabeny a je bez parfemace. Je vhodný pro děti od 1 roku i pro dospělé. Přípravek je určen pouze pro vnější použití.
Gel lehce vmasírujte do pokožky. Zamezte kontaktu s očima. Aplikaci opakujte dle potřeby.
Aqua, Propylene Glycol, Alcohol, Carbomer, Ledum Palustre Extract, Sodium Hydroxide, Apis Mellifica Extract
Nevhodný pro děti do 1 roku. Nepoužívejte Dapis v případě přecitlivělosti na některou složku uvedenou ve složení přípravku.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.