Glucadent+ zubní pasta 95g
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
129 Kč
135,79 Kč / 100 g
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NATUR PRODUKT |
PDK Kód: | 2721117 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
129 Kč
135,79 Kč / 100 g
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | NATUR PRODUKT |
PDK Kód: | 2721117 |
Kosmetický přípravek
|
Ryze česká medicinální zubní pasta. Dávkování a způsob užitíNejméně 2x denně, nejlépe však po každém jídle si důkladně vyčistit zuby. Děti do 6 let včetně pod dohledem dospělého. Pro čištění použijte množství o velikosti zrnka hrachu, abyste omezili spolknutí pasty na minimum. Pokud je fluorid přijímán z jiných zdrojů, konzultujte zubního lékaře nebo praktického lékaře. SloženíAqua purificata, sorbitol, Hydrated Silica, Glycerin, Xylitol, Hydrated Silica, Cellulose Gum, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Titanium Dioxide, Aluminium Lactate, Menthol, Beta Glucan, Sodium Fluoride, Illicium verum Fruit Oil, Potassium Sorbate, Alantoin, Salvia officinalis Leaf Oil. UpozorněníObsahuje fluorid sodný (1 000 ppm fluoridů).
|
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.