HUMER Ucpaný nos 100% mořská voda hypertonic.50ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
305 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 2869593 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
305 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 2869593 |
Přípravek HUMER Ucpaný nos je hypertonický roztok, který neobsahuje konzervační látky. Je určený jak pro dospělé, tak i pro děti od 3 měsíců věku. Pomocí kojeneckého nástavce je aplikace u malých dětí bezpečná. Užívá se při akutních obtížích, zejména pak při rýmě, alergické rýmě či zánětu vedlejších nosních dutin. Je bohatý na minerální soli a stopové prvky. Uvolňuje ucpaný nos, usnadňuje smrkání hustého hlenu a pomáhá odstraňovat infekční částice a alergeny z nosní sliznice. Lze jej používat i jako prevenci před infekcí.
Provádějte 1 - 2 vstřiky do každé nosní dírky 2 - 3x denně před jídlem.
Přípravek obsahuje hypertonickou 100% mořskou vodu, minerální soli a stopové prvky (draslík, sodík, vápník, oxid křemičitý, železo, zinek a hořčík).
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.