Lubrik.gel Ty&Já neparfemovaný 50ml Dr.Müller
Zboží není skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
84 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu
| Výrobce: | MULLER PHARMA | 
| PDK Kód: | 2829654 | 
| 
												 Kosmetický přípravek 
																									
												
												
											 | 
										
Zboží není skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
84 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu
| Výrobce: | MULLER PHARMA | 
| PDK Kód: | 2829654 | 
| 
												 Kosmetický přípravek 
																									
												
												
											 | 
										
Zdravotnický prostředek Lubrikační gel Ty&Já® neparfémovaný je přípravek pro zachování přirozené vlhkosti vaginální sliznice a pro zpříjemnění a obohacení intimních prožitků. Odstraňuje nepříjemné bolestivé pocity při nedostatečném zvlhčení sliznice. Lze jej použít společně s kondomem. Lubrikační gel je také vhodný pro snadnější zavádění teploměru nebo menstruačních tamponů do pochvy a měření rektální teploty. Je založen na vodní bázi, neobsahuje parfémy, oleje a barviva. Má neutrální chuť. Nezanechává skvrny. Nevstřebává se do organismu. Nenahrazuje antikoncepci!
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.