o.b. tampony ProComfort Super Plus 16ks
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
121 Kč
7,56 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | JOHNSON & JOHNSON |
PDK Kód: | 3603025 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
121 Kč
7,56 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | JOHNSON & JOHNSON |
PDK Kód: | 3603025 |
Kosmetický přípravek
|
Tampony o.b. ProComfort byly vyvinuty tak, aby poskytly dvě věci současně: o.b. technologii se stočenými drážkami pro spolehlivou ochranu a unikátní hedvábně jemný povrch SilkTouch pro snadné zavádění tamponu. Díky povrchu SilkTouch tampon klouže dovnitř snadněji a tak umožňuje to nejsnadnější a nejhladší zavádění tamponů o.b. Tampon se přizpůsobí tvaru a pohybům těla a s pomocí zámkových drážek účinně odvádí tekutinu dovnitř do horního části tamponu. Díky tomu je používání velmi snadné a pohodlné. Tampony o.b. ProComfort Super Plus jsou obzvlášť vhodné pro ženy s velmi silným krvácením a pro ženy po porodu. Pokud s tampony právě začínáte, nedoporučuje se používat tampony této velikosti.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.