OraQuick HIV/AIDS ADVANCE Rapid Antib.test
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
639 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | ORASURE TECHNOLOGIES, INC. |
PDK Kód: | 2690759 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
639 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | ORASURE TECHNOLOGIES, INC. |
PDK Kód: | 2690759 |
Rychlý test na protilátky proti HIV-1/2 OraQuick ADVANCE je manuálně prováděný, vizuálně čitelný 20 minutový imunotest, který slouží pro detekci protilátek proti viru lidského imunodeficitu typu 1(HIV-1) a typu 2(HIV-2) ve vzorcích ústní tekutiny, plné krve odebrané z vpichu na prstu a plazmy. Testovací proužek obsahuje syntetické peptidy reprezentující oblast obálky HIV a kozí antihumánní LgG.
Tento test je určen pouze pro použití profesionálními zdravotnickými pracovníky.
Není určen pro monitorování jednotlivců, kteří jsou léčeni pomocí vysoce aktivní antiretrovirové terapie. Není schválen pro použití při screeningu dárců krve nebo tkáně.
Určen pro jednorázové použití.
Přípravek obsahuje účinné látky gp36, gp41.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.