Panthenol Omega tělové mléko Aloe vera 9% 250ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
207 Kč
82,80 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | OMEGA PHARMA |
PDK Kód: | 3414506 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
207 Kč
82,80 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | OMEGA PHARMA |
PDK Kód: | 3414506 |
Kosmetický přípravek
|
Panthenol Omega tělové mléko s aloe vera poskytuje péči po opalování, ošetřuje, regeneruje a díky aloe vera hydratuje suchou pokožku vystavenou slunci. Přináší rychlou úlevu sluncem podrážděné pokožce a pomáhá obnovit její elasticitu. Mléko se dobře roztírá, nelepí a nezanechává na pokožce mastný film.
Dermatologicky testováno.
Podle potřeby nanášejte na suchou pokožku a jemně rozetřete. Optimální množství je o velikostí 1 - 2 lískových oříšků.
Balení obsahuje 250 ml.
Výrobek obsahuje panthenol - 9 %, aloe vera, alantoin a vitaminový komplex. Neobsahuje parabeny.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.