SEBAMED Dětská mycí emulze extra jemná 200ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
84 Kč
42,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | SEBAPHARMA |
PDK Kód: | 4103040906571 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
84 Kč
42,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | SEBAPHARMA |
PDK Kód: | 4103040906571 |
Dětská mycí emulze Sebamed je ideální pro denní mytí velmi jemné dětské pokožky. Vitamin E poskytuje pokožce ochranu proti volným radikálům, skvalen zase zachovává přirozenou rovnováhu lipidů v dětské pokožce. Unikátní složení pokožku nevysušuje ani nedráždí. Přípravek je velmi dobře snášen dětmi s velmi citlivou pokožkou i atopickým ekzémem a neštípe v očích. Mycí emulze má příjemnou vůni, která děti uklidňuje, neobsahuje mýdlo ani barviva.
Několik kapek emulze naneste na ruce, lehce navlhčete, napěňte a poté jemnými pohyby omyjte dítě. Po umytí opláchněte teplou vodou.
Vhodné pro každodenní použití.
Přípravek obsahuje skvalen a vitamin E.
Neobsahuje formaldehyd, nitrosamin ani dioxin.
Přípravek má pH 5,5.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.