TEREZIA Vitamin D3 1000 IU 30 tobolek
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
72 Kč
2,40 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | TEREZIA COMPANY S.R.O. |
PDK Kód: | 3953412 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
72 Kč
2,40 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | TEREZIA COMPANY S.R.O. |
PDK Kód: | 3953412 |
Doplněk stravy
|
TEREZIA Vitamín D3 je doplněk stravy ve formě tobolek.
Vitamín D
Vhodné pro celiaky, těhotné a kojící ženy.
Dospělí a mladiství od 15 let: 1 tobolka denně. Tobolka se polyká celá a zapíjí vodou nebo se její obsah vytlačí do jídla. Je možné užívat dle potřeby i dlouhodobě.
Olivový olej, vitamín D3 (cholekalciferol), želatinová tobolka (želatina, glycerol, voda čištěná).
Obsah v 1 tobolce: Vitamín D3 25 mcg/1000 IU** (500 %*).
* RHP = Referenční hodnota příjmu.
** RHP = Mezinárodní jednotka (International Unit).
Není vhodné pro děti do 15 let. Uchovávejte v suchu 25 °C. Tobolky spotřebujte ihned po vyjmutí z blistru. Nepoužívejte při známé přecitlivělosti na některou složku přípravku.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.