URGO FILMOGEL Opary 3ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
399 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 3406171 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
399 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 3406171 |
Zdravotnický prostředek
|
URGO Filmogel Opary je přípravek vhodný k ošetření oparů na rtech. Po nanesení vytváří diskrétní, voděodolný film. Účinek 2 v 1 zajišťuje pomoc v každém stadiu výsevu oparu (omezuje propuknutí výsevu oparu a odstraňuje pocity pálení a svědění) a hojení po výsevu. Omezuje riziko přenosu infekce, omezuje růst oparu, odstraňuje pocity štípámí, pálení a brnění, ulevuje od bolesti, podporuje proces hojení. Je vhodný i pod make-up a rtěnku.
Přípravek se nanese pomocí jednorázového aplikátoru na postižené místo na rtech, nechte ho zaschnout 1 - 2 minuty. Přípravek aplikujte 2-4x denně.
URGO Filmogel Opary obsahuje Bitrex 0,5%, hydroxypropychitosan a vitamin E.
Přípravek není vhodný pro děti do 3 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.