Lidově střevní chřipka, vhodnější označení gastroenteritida, je převážně infekční onemocnění postihující žaludek a střeva. Nejčastějšími původci jsou viry, ale může být způsobena i bakteriemi, plísněmi nebo parazity. Onemocnění je doprovázeno symptomy jako je bolest břicha, průjem, nevolnost, zvracení, horečka. K nejčastějšímu přenosu patogenů dochází kontaktem z člověka na člověka, z kontaminované potravy nebo vody. Je proto důležité v problematických lokalitách nebo obdobích dodržovat patřičná hygienická pravidla a vyhýbat se kontaminované potravě. V případě, že již jsme nakaženi a projevují se příznaky (virové infekce), je důležité zajistit dostatečný přísun tekutin a tlumit symtomy nemoci. Carbo Medicinalis absorbuje dráždivé toxiny, Imodium sníží četnost stolice a zahustí ji. Z dlouhodobého pohledu je nanejvýš vhodné upravit střevní mikroflóru za pomoci prebiotik (vhodná strava - banány, luštěniny, atp.), eubiotik (napomáhají vytvářet příznivé prostředí pro vhodné mikroorganismy - Hylak Forte) a probiotik (živé mikroorganizmy - Probio-Komplex).
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.