VoltaTherm hřejivá náplast 5ks
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
364 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | GLAXO SMITHKLINE |
PDK Kód: | 3741841 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
364 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | GLAXO SMITHKLINE |
PDK Kód: | 3741841 |
Zdravotnický prostředek
|
VoltaTherm hřejivá náplast je vhodná pro lokální, symptomatickou léčbu bolesti zad. Vhodné pro dospělé a dospívající starší 12 let.
Obal otevřete těsně před použitím, hřejivou náplast vyjměte a sejměte zadní část náplasti. Hřejivou náplast přiložte lepící stranou na bolestivé místo (záda nebo krk).
Aplikujte na suchou a čistou pokožku. Pevně přitlačte, abyste se ujistili, že je náplast správně přilepená. Náplast se začne ohřívat několik minut po otevření.
Při odstraňování hřejivou náplast pomalu odlupujte z jednoho rohu.
Balení obsahuje 5 ks.
Nenechávejte na pokožce déle než 8 hodin v průběhu dne (24 hodin). Nepoužívejte více než 1 náplast denně na stejnou část těla. Nevhodné pro děti do 12 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.